torsdag 21 april 2016

Uppdatering...

Det har varit dåligt med inlägg här på bloggen den sista tiden.
Har blivit några turer till klubbsjöarna, men det är oxå det enda fisket.

Just nu så håller jag på o fyller mina flugaskar med lite större flugor, ska nämligen över till staterna igen. Denna gången så åker även lite flugfiskesaker med, ska försöka mig på att fånga några Lake Trouts (Kanada röding) på fluga uppe i Maine. Annars blir det nog trolling efter dom, men hittar vi bara dom så kommer vi nog ankra upp o ta ett par kast efter de.

Planet lyfter på tisdagmorgonen den 26/4, med slutdestination Boston. Kommer tillbringa 3½ vecka overthere, o kommer nog bli en del fiske även i Conneticut, efter öring, bass, walleye m.m.

Bildbevis kommer, om jag har lyckan med mig att lura upp någon liten firre :)

Ha det gött till nästa gång !!!

Tight lines !!!

/Jani

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar